Tarkista sähköpostiosoitteesi EMK:n jäsenrekisterissä

Olemme kehittäneet EMK:n digipalveluita. Tämän johdosta pyydämme kaikkia jäseniä tarkistamaan, että jäsentiedot, etenkin sähköpostiosoite on oikein Venekerhot.fi -varausjärjestelmässä. 

Jatkossa seuran jäsentiedotteet lähetetään ainoastaan Venekerhoissa ilmoittamaasi osoitteeseen, joka voi olla eri osoite, kun se mihin aiemmat viestit ovat lähteneet. Varausjärjestelmästä voit muuttaa myös muita omia tietojasi, kuten esimerkiksi osoitteesi tai puhelinnumeron. 

Pidäthän yhteystietosi ajantasalla, jotta viestintä ja laskut löytävät perille. Tiedot tallentuvat Venekerhot -varausjärjestelmästä suoraan SPV:n jäsenrekisteriin Suuliin, EMK:n laskutusohjelmistoon ja Cardu -jäsenkorttiin.

Kirjaudu varausjärjestelmään tästä.

Venekerhot.fi -järjestelmästä löytyvät jäsenpalvelut:

  • Venepaikat
  • Talvisäilytys
  • Mastovaja
  • Katsastukset
  • Vartiovuorot
  • Tilavaraukset (klubitila, sauna, neukkari)
  • Jäsenten yhteystiedot
  • Lainatavarat (hiomakone, tekstiilipesuri)
 
Tunnuksen palveluun saat ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Voit myös palauttaa salasanasi kirjautumissivun kautta. Käytä jäsentietoihin antamiasi yhteystietoja. Mikäli et pääse kirjautumaan, ota yhteyttä toimisto@emk.fi.

Usein kysyttyä

Miksi Cardussa on eri sähköpostiosoite, jonka olen ilmoittanut EMK:lle?

Voit käyttää Cardu-jäsenkorttia myös muiden seurojen jäsenkorttina tai kauppojen etukorttina, tästä syystä EMK ei voi vaihtaa Cardun käyttäjänimenä käyttämääsi sähköpostia.

Tämä ei kuitenkaan vaikuta EMK:n sähköposteihin, jotka lähetetään venekerhot.fi -palvelussa olevaan sähköpostiin.

EMK:n jäsenkortti katosi muutoksen yhteydessä Cardusta

Tämä johtuu todennäköisesti siitä, että olet ilmoittanut jäsentietoihin eri puhelinnumeron, kuin jolla olet kirjautunut Carduun. Varmista, että käytät jäsentiedoissa ja Cardussa samaa puhelinnumeroa. Cardu kohdistaa jäsentiedot puhelinnumerolla.

On myös mahdollista, että jäsentietosi ovat puuttuneet järjestelmistä, jolloin jäsenkortin käyttöoikeutta ei ole.

Sähköpostini on oikein Venekerhoissa, mutta en silti saa EMK:lta sähköposteja?

Tarkista menevätkö postit roskapostiin. Jos kyllä, käy roskapostissasi hyväksymässä viesti. Osa järjestelmistä antaa valita ”tämä ei ole roskapostia”. Teemme työtä viestien toimttamiseksi, mutta massaposteja tulkitaan yhä useammin roskapostiksi.

Miten kirjaudun Suuliin?

Suuliin voit kirjautua Venekerhoihin antamallasi sähköpostiosoitteella. Jos olet juuri vaihtanut sähköpostin, odota seuraavaan päivään, sillä Venekerhoista viedään muuttuneet tiedot Suuliin aina öisin.

Mihin osoitteeseen Nautic -lehti lähetetään?

Nautic lähetetään Venekerhot -palveluun antamaasi osoitteeseen, josta osoitetiedot viedään automaattisesti SPV:n Suuli-järjestelmään kerran vuorokaudessa.

Miksi osa EMK:n laskuista menee eri sähköpostiin tai verkkopankkiin?

Jokaisen jäsenen laskut lähetetään kyseisen jäsenen tiedoissa olevaan osoitteeseen. Suosittelemme, että teet edellisen laskun perusteella pankkiisi verkkolaskusopimuksen, jolloin sinulle osoitetut laskut tulevat suoraan verkkopankkiisi.

Lisäksi EMK:n toimisto voi linkittää esimerkiksi juniori- ja puolisojäsenet haluamasi tilin alle ”maksa puolesta” -toiminnolla. Tällöin kaikkien linkitettyjen jäsenten laskut tulevat samalla verkkolaskutussopimuksella suoraan sinulle.